Home /  Ilmu Kewangan Kini Dibongkar – Menjadi Pakar Perunding Kewangan Islam

ilmu kewangan

Saya ingin kongsikan rahsia ilmu kewangan ini hanya untuk anda yang menghadapi masalah wang, banyak hutang, simpanan tak cukup, duit sara hidup tak cukup dan sebagainya. Jika anda benar-benar yakin dengan apa yang saya sampaikan, teruskan baca sampai habis! Laporan ini hanya buat mereka yang benar-benar serius ingin mengubah nasib dari dikelilingi dengan masalah duit kepada kehidupan yang lebih baik.

logo ilmu kewangan

Daripada: I & Partners Solutions
Pakar Perunding Kewangan Islam
Lokasi: Chulan Tower, Kuala Lumpur
Re: Bagaimana Menjana Income Sampingan Dengan Produk Kewangan.

Salam sahabat,

Sepatut di zaman semakin maju ini, hidup manusia lebih selesa dan senang. Namun sebaliknya berlaku, ramai orang semakin susah hidupnya. ! Pelik juga kan?

Apa nak dipelikkan…sebabnya adalah:

  • Kerja makin susah nak dapat…
  • Gaji tak naik-naik…
  • Hutang kad kredit makin bertambah…
  • Nak makan pun kena catu, sebab harga barang asyik naik je..
  • Orang lain beli itu, kita beli itu juga..taknak kalah..

Dan bermacam-macam lagilah…

Adakah anda sedang menghadapi masalah seperti di atas?

Jika ya… apakah usaha anda untuk keluar dari masalah tu?

  • Pinjam dengan bank? – nak cari nahas? Dah susah nak hutang lagi..
  • Buat kerja tambahan? – duit memang bertambah, tapi masa, tenaga banyak dihabiskan..
  • Berniaga sampingan? Buka kedai, gerai? Ada modal banyak ke? Ada masa ke? Larat ke…
  • Main saham? Pandai ke main saham?…Tinggi risikonya..

Semuanya berisiko untuk dilakukan. Jadi apa yang harus dilakukan? Jawapannya adalah…

seminar ilmu kewangan

Ya, ramai orang kata senang je nak kuasai ilmu kewangan ni. Memang benar! Semudah ABC jika anda tahu cara yang sebenarnya. Tapi anda pasti fikir yang ilmu kewangan ini:

  • “ Aku mana ada modal nak mula. Mesti pakai modal besar ni..”
  • “ Aku mana ada masa sangat..siang kerja, malam dengan family..tiada masa lah..”
  • “ Betul ke ada ajar ilmu kewangan ni? Boleh percaya ke?”
  • “ Setakat belajar ilmu kewangan je, bila nak jadi kaya?”
  • “ Takutlah! Kalau tak dapat hasil camne ye…”
  • “ Tak tahulah nak buat promosi ni..cam susah je.”
  • “ Halal ke cara yang korang ajar ni?”
  • “ Kalau dah buat bisnes ni, mesti pening kepala uruskan pembeli..tak sangguplah!”

Dan bermacam-macam lagi yang terfikir dalam fikiran anda.
Bagaimana? Sekurang-kurangnya pasti salah satu dari persoalan berikut terfikir oleh anda.

Itulah penghalang bagi anda untuk memahami ilmu kewangan dengan lebih mendalam lagi, atau kata mudahnya – pintu ilmu sudah tertutup. Ditambah lagi dengan wujudnya skim-skim pelaburan cepat kaya yang berleluasa dan seperti biasa, kata-kata pelemah semangat dari keluarga atau rakan-rakan menjadi penghalang utama…

Produk Kewangan

Anda juga mampu menjadi pakar perunding kewangan seperti kami. Tetapi, anda tidak perlu bersusah-payah menuntut ilmu kewangan jauh-jauh lagi. Anda tidak perlu hadapi semua masalah itu..Kerana kami akan membimbing anda secara berterusan dengan menggunakan pendekatan yang mudah difahami dan senang diingati.

 
hafiz_ariailmu kewangan islam sebenarnya ilmu yang wajib diketahui ,dan saya bertuah kerana berpeluang mempelajari selok belok ilmu dalam kewangan islam,dimana sekarang saya bukan sahaja dapat memanfaatkan ilmu ini bahkan saya juga dapat membantu ramai orang dalam memberi khidmat nasihat dalam bidang kewangan ini, selain diberi sijil kelayakan profesional :).
terima kasih inpsolutions!…

www.hafiz.solusikewangan.com
www.revolusihafez.com 

Bukan Itu sahaja, anda bakal dibimbing menjadi seorang pakar perunding kewangan islam Secara PERCUMA..!

buat duit percuma

Tak percaya? Apa kata mereka :

TESTIMONI

Apapun kata-kata dan keraguan anda, ianya adalah BENAR sama sekali! Anda boleh jumpa mereka dan tanya sendiri secara bersemuka kerana mereka bersama kami… :)

Ramai juga yang ‘menjual’  produk kewangan tetapi sering mendapat respon yang  negatif dari orang ramai? Jika ada yang respon positif pun, tidaklah ramai mana…. Ini berlaku kerana mereka melakukannya tanpa ilmu kewangan sebenar. perlu tahu ilmu dan teknik sebenar untuk berjaya dalam perjuangan ini.

Sebelum tu, saya ingin bertanya..

Adakah anda ingin:

  • Menjana income sampingan dengan ilmu kewangan secara konsiten?
  • Tak perlu pening-pening lagi dengan gaji tak cukup-cukup pada hujung bulan?
  • Memberi lebih wang bulanan pada orang tua anda di kampung?
  • Ingin selesaikan bil telefon, api, air dan lain-lain tanpa usik duit gaji anda?
  • Ingin meningkatkan simpanan anda? Simpanan kecemasan ataupun untuk masa depan..
  • Nak shopping lebih sikit? Nak beli apa yang anda idam-idamkan sebelum ni..
  • Atau ingin cari duit kahwin? Dapat Rm100-200 sebulan dah kira bagus anda rasakan…
  • Anda ingin pakai kereta besar sikit dari yang sekarang?
  • Atau apapun yang anda mahu dapatkan..terpulanglah.
  • Ianya bukan sesuatu yang mustahil. Ianya pasti dapat dicapai oleh anda… Bukannya untuk menjadi kaya serta merta, tapi dapat menjana income sampingan …iaitu dengan produk kewangan…

Oleh itu apa yang bakal saya kongsikan dengan anda adalah teknik betul iaitu langkah demi langkah yang saya sendiri gunakan sehingga berjaya memperolehi puluhan ribu RM dan kini ia bakal menjadi milik anda juga…

“Ya, I & Partners Solutions, Saya Berminat Untuk Belajar Menjana Income Dengan Produk Kewangan. Jadi, Bagaimana Cara Untuk Saya Sertai Anda?”

“Ya! hubungi Perunding Kewangan Islam kami segera dan kami akan bimbing anda sehingga menjadi Pakar!”

en isa AXA affin
En Isa,
Pakar Perunding Kewangan Islam
Email : inpsolutions2010@gmail.com
No Tel : 019-279 9897

Jika anda benar-benar mahu jana income dengan produk kewangan, jangan tunggu lagi kerana ilmu inilah yang anda amat perlukan sekarang! Saya memberikan anda jaminan bahawa anda akan berpuas hati dengan teknik yang kami sediakan..

daftar AXA affin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

CommentLuv badge

Add Comment